کابل کاینار (مقاوم به کلر) HMWPE/PVDF:

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 12598
    استانتهران
    نشانی آگهیتهران- حکیمیه - بلوار بابائیان - بیست متری خورشید - پلاک 20 - مرکز دانش بنیان رایمون - واحد 15 شرکتی کد پستی دفتر رایمون 1658974811

شرکت دانش آریا به عنوان تولیدکننده و تامین کننده انواع مختلف آندهای حفاظت کاتدی در ایران، به منظور تکمیل بیشتر محصولات حفاظت کاتدیک و تأمین نیازهای صنعت حفاظت از خوردگی کشور و به علت کمبود کابل کاینار با کیفیت و قابل اعتماد نوع HMWPE/PVDF در کشور، نسبت به تأمین کابل کاینار با کیفیت و مناسب اقدام کرده است.
لازم به ذکر است که این کابل ها دارای مقاومت عالی به محیط های حاوی یون کلر و گاز H2S و نیز محیط حاوی گاز اکسیژن و کلر می‌باشند. برند تامینی شرکت دانش آریا برند اروپایی ozgoven (ترکیه ای) که به علت تحریم های موجود با نام تجاری demir در ایران شناخته میشود و قابلیت دریافت استعلام از شرکت اصلی ozgoven وجود دارد.
شرکت دانش آریا به عنوان تامین کننده عمده انواع سایزهای کابل کاینار در ایران شناخته میشود که میتوانید بهترین قیمت را در این زمینه داشته باشید که در این خصوص نامه نمایندگی و اطلاعات بیشتر در سایت شرکت دانش آریا به آدرس*** قابل دانلود می باشد.
سایزهای روتین کابل کاینار حفاظت کاتدی 10، 16، 25 و 35 میلیمتر مربع می باشند که معمولا موجودی انبار بالایی در شرکت وجود دارد.
Kynar Cable (HMWPE/PVDF):
در شرایطی که نیاز به بهبود مقاومت نسبت به خوردگی باشد، به عنوان مثال در بستر های عمیق، استفاده از کابل های دارای دو پوشش Kynar/HMWPE توصیه می شود. به طور تجربی، اصلی ترین علت عدم کارایی سیستم در چاه­های عمیق، کابل آند می باشد. با اعمال جریان مثبت در آندهای حفاظت کاتدی، مقدار زیادی گاز کلر تولید می شود که این گاز مخرب بوده، که باعث تخریب عایق کابل و در نتیجه منجر به خرابی کابل مسی و در نهایت از دست رفتن آند در سیستم حفاظت کاتدی می شود.
در کابلهای دارای دو روکش (HMWPE/PVDF)، روکش خارجی که از HMWPE استاندارد تشکیل شده است، سبب ایجاد خواص فیزیکی بسیار مطلوبی نظیر مقاومت به سایش می شود. لایه داخلی که مقاومت بسیار بالایی در مقابل یون کلر دارد، از یک دیواره همگن PVDF فلوئورو پلیمری (PVDF) تشکیل شده است. همچنین Kynar مقاوم به بسیاری از مواد شیمیایی نظیر اسید هیدروکلریک و اسید سولفوریک است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران