آند فداشونده روی

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 12266
    استانتهران
    نشانی آگهیآدرس دفتر مرکزی: تهران - حکیمیه - بلوار بابائیان - خیابان 20 متری خورشید - پلاک 20 - ساختمان دانش بنیان رایمون - واحد 15
    آدرس سایتhttps://danesharia.com/products/zinc-anode-for-hull/

شرکت دانش آریا بر اساس نیاز صنعت حفاظت کاتدیک اقدام به تولید انواع آندهای روی جهت مصارف جلوگیری از خوردگی سازه های شناور در آب شیرین و یا سازه های مدفون در خاک نموده است،که در این خصوص قابلیت ارائه بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان محترم دارد.
البته بیشتر درخواست های آندهای فداشونده روی یا زینک آند مربوط به بدنه کشتی ها یا برای مخازن نگهدارنده نفت ، می باشد که محصولات آندهای فداشونده شرکت دانش آریا دارای گواهینامه رده بندی ایرانیان می باشد و بر اساس استانداردهای درخواستی کارفرمایان محترم تولید میگردد.
لازم به ذکر است با توجه به یک دهه تجربه ی مدیران مجموعه در صنعت آندهای حفاظت کاتدیک، توانسته ایم آندهای با کیفیت بسیار بالا بر اساس استاندارد DNV-RP-B401 را با بهترین قیمت و موجودی انبار مناسب در اختیار همکاران و مشتریان محترم قرار دهیم. قیمت خریداری شده در اقلام مربوطه حداقل بیست درصد از قیمت خرده فروشی همکاران پایین تر می باشد که امکان رقابت در مناقصات را برای شما مشتری عزیز هموارتر می نماید.
کاربرد اصلی این آندها برای سازه های دریایی مانند کشتی ها، مخازن، استوانه ها و پره ها بیشترین کاربرد را دارد. همچنین از آند روی برای محافظت از لوله کشی ها و مخازن زیر زمینی نیز استفاده می شود.
آندهای روتین شرکت دانش آریا بر اساس درخواست مشتریان محترم در سایزها و ابعاد مختلف قابلیت تولید دارد که در خصوص آندهای روی یا زینک آند مورد استفاده در کشتی آندهای روی 10 ، 15 ، 20 کیلویی از نوع اینزرت جوشی پر کاربرد تر است.
شرکت دانش آریا با توجه به نیاز صنعت حفاظت کاتدی کشور در خصوص استفاده از روی، اقدام به تولید این دسته از آندها مطابق استاندارد DNV-RP-B401 نموده است. که این آندها با توجه به نوع و کاربرد آن با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله جوش، پیچ و مهره و اتصال کابل به سازه متصل می‌شوند.
دیگر محصولات شرکت دانش آریا:
آندهای Mixed Metal Oxide Tubular Anode یا MMO لوله‌ای
آندهای Mixed Metal Oxide Ribbon Anodeیا MMOنواری به همراه کنداکتور بار تیتانیومی
آند MMO وایری شکل به همراه کابل کاینار برای استفاده در کنار لوله های مورد حفاظت به صورت معمولی و یا به همراه پیگی بگ
انواع آندهای فداشونده آلومینیوم (آلومینیوم-ایندیم-روی)، منیزیم
کابل ضد کلر (HMWPE/PVDF) یا کاینار (Kynar)
انواع اسپارک گپ معمولی و ضد انفجار OBO آلمان (نمایندگی دانش آریا)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران