آند فداشونده آلومینیوم ایندیم روی

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 12589
    استانتهران
    نشانی آگهیتهران- حکیمیه - بلوار بابائیان - بیست متری خورشید - پلاک 20 - مرکز دانش بنیان رایمون - واحد 15 شرکتی کد پستی دفتر رایمون 1658974811

شرکت دانش آریا بر اساس نیاز صنعت حفاظت کاتدیک اقدام به تولید انواع آندهای آلومینیومی جهت مصارف جلوگیری از خوردگی سکوهای دریایی، خطوی لوله های زیر دریایی ، بدنه کشتی، مخازن نفت و آب نموده است،که در این خصوص قابلیت ارائه بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان محترم دارد. محصولات آندهای فداشونده شرکت دانش آریا دارای گواهینامه رده بندی ایرانیان می باشد و بر اساس استانداردهای درخواستی کارفرمایان محترم تولید میگردد.
لازم به ذکر است با توجه به یک دهه تجربه ی مدیران مجموعه در صنعت آندهای حفاظت کاتدیک، توانسته ایم آندهای با کیفیت بسیار بالا بر اساس استاندارد DNV-RP-B401 را با بهترین قیمت و موجودی انبار مناسب در اختیار همکاران و مشتریان محترم قرار دهیم. قیمت خریداری شده در اقلام مربوطه حداقل بیست درصد از قیمت خرده فروشی همکاران پایین تر می باشد که امکان رقابت در مناقصات را برای شما مشتری عزیز هموارتر می نماید.
یکی از افتخارات شرکت دانش آریا تولید 70 تن آند دستبندی برای مصرف در خطوط لوله های زیر دریایی می باشد که شرکت تاسیسات دریایی ایران به عنوان کارفرما فرعی و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی به عنوان کارفرمای اصلی ، این پروژه بودند . البته به علت اینکه تنها شرکت آریا کابل فدک دارای کوانتور مقیم در کارخانه بود ( تنها شرکتی در زمینه آند سازی در ایران که کوانتومتر فعال در محل کارخانه قرار دارد ) این شرکت با همکاری مدیران شرکت دانش آریا در قرارداد طرف حساب شرکت تاسیسات دریایی ایران قرار گرفت . در همین خصوص تاییدیه شرکت نفت فلات قاره برای تولید آندهای دستبندی نیز دریافت گردید که به نوبه خود در ایران منحصر به فرد می باشد.
کاربرد اصلی این آندها برای حفاظت کاتدی سازه های فولادی در آب دریا، کشتی ها، آبگرمکن ها، خطوط لوله زیر آب ، تانک های زمینی و زیر زمینی، پالایشگاه ها، سکوهای فراساحلی و اسکله های دریایی با هندسه جکتی است.
اینزرت مورد استفاده در آند فداشونده آلومینیوم ایندیم روی بر اساس استاندارد NACE-RP0387 از جنس فولاد معمولی می باشد .
شرکت دانش آریا با توجه به نیاز صنعت حفاظت کاتدی کشور در خصوص استفاده از آلومینیوم، اقدام به تولید این دسته از آندها مطابق استاندارد DNV-RP-B401 نموده است که مشخصات آن به شرح ذیل می باشد:
• آندهای استند آف برای محافظت از سکوهای فرا ساحلی
• آندهای آلومینیومی به شکل دستبندی برای محافظت از خط لوله
• آندهای آلومینیومی با اینزرت جوشی برای محافظت از سازه های فولادی در آب دریا، کشتی ها، آبگرمکن ها، خطوط لوله، تانک های زمینی و زیر زمینی، پالایشگاه ها، سکوهای فراساحلی و اسکله های دریایی
لینک صفحه اطلاعات فنی آند
دیگر محصولات شرکت دانش آریا:
آندهای Mixed Metal Oxide Tubular Anode یا MMO لوله‌ای
آندهای Mixed Metal Oxide Ribbon Anodeیا MMOنواری به همراه کنداکتور بار تیتانیومی
آند MMO وایری شکل به همراه کابل کاینار برای استفاده در کنار لوله های مورد حفاظت به صورت معمولی و یا به همراه پیگی بگ
انواع آندهای فداشونده روی و منیزیم
کابل ضد کلر (HMWPE/PVDF) یا کاینار (Kynar)
انواع اسپارک گپ معمولی و ضد انفجار OBO آلمان (نمایندگی دانش آریا)

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر و هرگونه درخواست پیشنهاد فنی و مالی از طریق ذیل با

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران