مهرآوران تولید کننده پرده هوا

6 سال قبل در
کد آگهی : 422

پرده هوا بوسیله دمیدن هوا با سرعت بالا در زمانیکه درب باز است برای جدا کردن دو فضا از یکدیگر و همچنین جلوگیری از ورود حشرات ، گردو غبار و دیگر آلاینده های موجود در هوا به محیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد .

کارکرد اصلی پرده هوا در ایجاد پرده ای نامرئی از هوای فشرده در بالای دربهای ورودی ساختمانها ، مجتمع ها ، تاسیسات ، کارخانجات ، سردخانه ها ، بیمارستانها و … می باشد تا ضمن ممانعت از ورود حشرات و گرد وغبار ، عاملی در جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرﮊی ( به صورت حرارت یا برودت ) گردد. به طور کلی پرده هوا برای چهار منظور طراحی و اجرا می گردد.

۱- جلوگیری از ورود گرد وغبار و خاک ، حشرات موذی ، دود ، بوهای نامطبوع ، گاز و بخار هر نوع آلودگی محیطی از محل درب ها که به شکلی در روند تولید و حفظ شرایط کنترل شده آن ایجاد مزاحمت نماید. این موضوع بوی‍ﮊه برای درب هایی که در طول زمان کاری ، مجبور به باز بودن می باشند اهمیت بیشتری پیدا می کند و به این ترتیب با نصب پرده هوا قادر خواهیم بود که عملا در موارد غیر ضروری درب های فیزیکی را حذف کنیم وتردد پرسنل و جابجایی کالا با سهولت بیشتری انجام شود.

۲- ایجاد یک پرده نامریی و جلوگیری کننده از تبادل حرارت بین دو محیط : نقش جداکننده پرده هوا مابین دو محیط سرد و گرم مزیت بسیار ارزشمندی در حفظ و کنترل اتلاف انرﮊی می باشد. بوی‍ﮊه آنکه امروزه خنک و مطبوع نگاه داشتن هوای یک ساختمان ( کارخانه و اداره و … ) در فصل گرم و همچنین گرم نگاه داشتن آن در فصل سرد با صرف هزینه بسیار گزافی صورت می گیرد و پرده هوا قادر است با راندمان بسیار مطلوبی مانع این اتلاف گردد.

۳- جلوگیری از ورود بادهای غالب فصلی به داخل سالن ها با وجود باز بودن درب ها ، این مزیت بخصوص در فصلهای سرد سال که با توجه سیستم تخلیه هوای ساختمان فشار منفی وجود دارد امکان ممانعت از ورود باد قالب را به وجود می آورد.

۴- کنترل انتشار بو و گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگر در کل فضای باز سالن تولید از طریق ایزوله کردن قسمت آلوده کننده با پرده هوا.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران