مخزن GRP چیست و از چه جنسی ساخته شده؟ | قیمت و مشخصات

2 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 20926
    استانتهران
    نشانی آگهیتهران شریعتی
    آدرس سایتhttps://absaze.com/

این مخزن که از پلاستیک تقویت‌شده با الیاف شیشه تشکیل شده است یک انتخاب عالی برای ذخیره مایعات شماست زیرا می‌تواند آب و سیالات شیمیایی را تحت گرما و فشار نگه دارد. مخزن فایبرگلاس در برابر نور خورشید، تغییر دما و خوردگی بسیار مقاوم بوده و سطح صاف و صیقلی پنل‌ها از تشکیل جلبک‌ها و آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند.

کاربرد مخازن فایبرگلاس ( GRP )
مخزن فایبرگلاس در صنایع گوناگونی جهت ذخیره و نگهداری انواع مایعات و سيالات کاربرد دارند. از مخزن جی آر پی جهت ذخیره انواع مایعات اسیدی با درصد خوردگی بالا استفاده می‌شود. وجود عناصر کربن و اکسیژن در آب باعث خوردگی، زنگ زدگی و فرسایش قطعات فلزی می‌شود در حالی که در مخازن فایبرگلاس این قطعات روکشدار شده و دیگر دچار خوردگی نمی‌شوند. به همین دلیل است که از این‌ مخازن جهت نگهداری آب شرب استفاده می‌شود.
• ذخیره سیالات در بیمارستان ها
• ذخیره آب آشامیدنی و آتش‌ نشانی
• ذخیره آب برای آبیاری فضای سبز و یا مصارف صنعتی
• ذخیره مواد اسیدی و خورنده
• استفاده به عنوان مخزن ذخیره آب تصفیه شده از آب شیرین کن صنعتی
• موتورخانه ها مجتمع های بزرگ اداری و تجاری
• ذخیره مواد سوختی مانند گازوئیل، بنزین، اتانول و هر نوع سیال شیمیایی
• مخازن ذخیره در حجم بزرگ در ساختمان های بلند
• ذخیره و نگهداری گندم، حبوبات، چای و …
• استفاده از مخازن GRP قابل حمل، برای حمل آبزیان
شرکت آب سازه به عنوان بزرگترین تولید کننده مخازن GRP برای کاربردهایی مانند پکیج تصفیه فاضلاب، برج خنک کننده، مخازن ذخیره آب و مخازن تحت فشار شناخته شده است. این شرکت مخازن GRP خود را در ابعاد و برای کاربردهای مختلف سفارشی سازی می کند و متناسب با خواسته مشتری، این مخازن را طراحی کند و در کارخانه می سازد.

قیمت مخازن GRP
قیمت گذاری مخزن جی آر پی به صورت عمده بر اساس طراحی، درجه حرارت کارکردی، نوع سیال، حجم، نوع مخزن و فشار کارکردی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. مخازن GRP بعد از انجام آنالیز های المان محدود طراحی و میزان حجم مواد مصرفی و نحوه فرایند تولید قیمت گذاری می گردند.
این مخزن که به صورت عمده جهت نگهداری سیالات خورنده مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در نگهداری آب شرب و غیر شرب هم کاربرد دارد و حدود قیمت آن از:
برای ذخیره آب شرب و مصارف بهداشتی :
از حجم 2 متر مکعب و قیمت حدود 70 میلیون تومان شروع و
برای حجم های بالاتر مانند 200 متر مکعب و قیمت حدودا 2 میلیارد تومان موجود و قابلیت سفارش برای حجم های بالاتر رو هم داره..
برای ذخیره آب غیر بهداشتی مانند آب آتشنشانی و جکوزی هم از حجم های 2 متر مکعب تا200 متر مکعب و محدوده قیمت از 35 میلیون تا یک و نیم میلیارد و قابلیت تولید سفارشی هم دارد.
پیشنهاد ما این است که برای تهیه مخازن GRP و لیست ابعاد و قیمت منبع آب با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها، قیمت مقرون به صرفه و مناسب توسط تیم مهندسی آب سازه، می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید و با توجه به کاربرد مخزن خود، محصولی با نهایت کارایی و مقاوت را خریداری نمایید.
جهت دریافت قیمت، مشاوره رایگان و خرید با ما در تماس باشید.
02126410244 و 02126410245
09196576008

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران