فروش اینترنتی آهن آلات | آسرون

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 11214

واقعیت این است که صنعت ساخت‌وساز نه فقط در ایران، بلکه در دنیا جزو صنایع مهم و کلیدی به حساب می‌آید. مهندسین عمران، معمارها و ساختمان‌سازان همواره در کنار کاهش هزینه و زمان، به دنبال ارتقاء کیفیت سازه‌شان هستند؛ و ما در آسرون، نزدیک به 25 سال است که برای تحقق هر 3 این رویکردها تلاش می‌کنیم.122 محصول فولادی را از ما بخرید!
آسرون با تامین 26 گروه کالای فولادی صنعتی و ساختمانی مختلف، از انواع میلگرد و تیرآهن گرفته تا شیرآلات و اتصالات، چه از تولیدکنندگان داخلی و چه نوع وارداتی آنها، شما را از رفتن به بازار آهن بی‌نیاز کرده است.
فقط کافیست قیمت لحظه‌ای محصول مورد نظرتان را
در وب‌سایت آسرون ( asroon.ir )ببینید، قیمت امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و بعد از تصمیم به خرید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما ثبت شده و بار موردنظر برایتان ارسال می‌شود.
شماره تماس : 02143000023
پروژه‌هایی که آهن و فولادشان از آسرون تامین شده است…
مشتریان ما در آسرون هم به‌صورت تک و هم عمده محصولاتشان را خریداری می‌کنند. پروژه‌هایی همچون ساخت ایستگاه متروی برج میلاد تهران، انبار گروه صنعتی گلرنگ، بیمارستان قوه قضائیه تهران، پروژه ساخت پل‌های عابرپیاده شهرداری کیش و صدها پروژه دیگر از جمله همکاری ما با پیمانکاران مختلف است.
آمارها نشان می‌دهد 93% مشتریان آسرون از فرآیند خرید و پشتیبانی رضایت کامل داشته‌اند و ثمره این رضایت و اعتماد، فروش بیش از 800،000 تُن محصول فولادی تا امروز بوده است. اعتماد، تضمین کیفیت و صداقت از اصول اخلاقی و حرفه‌ای ما در کار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران