فروش انواع گیربکس صنعتی آیماک ترکیه (I.MAK)

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 16682
    استانتهران

فروش انواع گیربکس آویز و الکتروگیربکس شافت موازی آیماک ترکیه (I.MAK) برای مشتریان در صنایع کشاورزی و جنگلداری، گاز و نفت، تصفیه آب، معادن، فولاد، غذایی و دارویی، سیمان و سرامیک

شرکت آیماک ترکیه (I.MAK) پنجاه سال است که گیربکس هایی را برای صنایع مختلف طراحی و تولید کرده است تا پاسخگوی نیازهای طیف متنوعی از مشتریان باشد. کارخانه آیماک طیف گسترده ای از راهکارهای برتر در حوزه گیربکس و درایو را تولید می کند.
با بیش از یک میلیون پیکربندی مختلف، محصولات آیماک بهترین، قابل اعتمادترین و انعطاف پذیرترین گزینه ها و راهکارها را برای کاربردی مورد نظر مشتریان در اختیار آن ها قرار می دهد. گیربکس های آیماک روزانه صدها هزار دستگاه را در کاربردهای مختلف در سراسر جهان نیرو می دهند و جابه جا می کنند. از جمله کاربردها و بخش های صنعتی می توان به صنایع غذایی، کارخانه های سیمان، ساخت و ساز، لجستیک، معدن، معادن، کشاورزی و همچنین نفت و گاز اشاره کرد.
شرکت آیماک ترکیه (I.MAK) از سال 2000 میلادی رشد جهانی خود را آغاز نمود و هم اکنون به پشتوانه یک شبکه توانمند تولید، فروش و توزیع در پنج قاره، در بازارهای بیش از 40 کشور جهان حضوری قدرتمند دارد.
جهت سفارش، استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ ایمیل بزنید یا به واتس اپ پیام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران