صفر تا صد مراحل ثبت شرکت در کانادا

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 14481
    استانتهران

در واقع ممکن است برخی از فعالیت‌های تجاری در کشوری مجاز باشند اما در کشور دیگر غیر مجاز تلقی شوند. هر کشوری با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی خود و با توجه به زیر ساخت‌ها و امکانات خود و همچنین قوانین یک سری فعالیت تجاری را غیر مجاز اعلام می‌کند. شما باید از این فعالیت‌های غیرمجاز مطلع باشید و مراقب باشید که آن‌ها را به عنوان موضوع شرکت خود انتخاب نکنید. همچنین باید تحقیق کنید فعالیتی که قرار است موضوع ثبت شرکت قرار بگیرد آیا در کشور کانادا فعالیت مورد نیاز این کشور در حوزه اقتصاد، صنعت و غیره محسوب می‌شود یا خیر. همان طور که میدانیم ممکن است موضوعات زیادی برای ثبت شرکت در کانادا وجود داشته باشد اما باید توجه نمود که ایا همه آن‌ها دارای توجیه اقتصادی هستند یا خیر.

در واقع به صرف ثبت یک شرکت نمی‌توانید ویزای کانادا را دریافت کنید بلکه ثبت شرکت باید برای کشور کانادا تولید علم یا ثروت کند. در کنار مطالب گفته شده باید به این نکته هم توجه کنید که آیا موضوع شرکت سودآوری به همراه دارد یا خیر. البته وقتی یک فعالیتی در کشور کانادا مورد نیاز در یک عرصه مثل صنعت یا پیشرفت علمی باشد سود آور هم هست. دلیل توجه به موضوع سودآوری این است که شما برای زندگی در کانادا نیاز به درآمد دارید و ثبت شرکت نباید فقط وسیله‌ای برای اخذ ویزا باشد بلکه باید به ثبت شرکت به عنوان ابزاری برای کسب درآمد توجه شود.

یکی دیگر از موضوعاتی که در ثبت شرکت باید به آن توجه نمود نوع شرکتی است که باید ثبت شود. برای ثبت شرکت در کانادا باید نسبت به انواع شرکت‌هایی که در قانون کانادا معرفی شده‌اند شناخت پیدا کنید و باید بررسی کنید که ثبت کدام نوع از شرکت‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کانادا و با توجه به فعالیتی که قرار است انجام شود مناسب‌تر است. همچنین شما باید بررسی کنید که بانک‌های کانادا به کدام دسته از شرکت‌ها وام و تسهیلات بیشتری اعطا می‌کنند و به کدام نوع از شرکت‌ها اعتماد بیشتری برای همکاری وجود دارد. معمولا شرکت‌هایی که تضمین بیشتری به طلبکاران خود می‌دهند برای تجارت و همکاری با آن‌ها اعتماد بیشتری وجود دارد و تسهیلات بیشتری هم از بانک‌ها و موسسات مالی می‌توانند دریافت کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران