ساخت قالب چوبی و مدلسازی

3 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 20403

کارگاه خدمات cnc طاولی ، ارائه دهنده خدمات طراحی و تولید و ساخت قالب، قالب فایبرگلاس و قالب وکیوم فرمینگ و… برای کلیه مجموعه های تولیدی می باشد. ما قادریم برای محصول اختصاصی مجموعه تولیدی شما، قالبی اختصاصی بسازیم. مهندسین مجموعه ما به چالش های منحصر به فرد ساخت و تولید قالب آگاهی کامل دارند و برای تولید مشکل ترین و پیچیده ترین طراحی های شما به تخصصی ترین دانش های مرتبط مجهز هستند.
می دانیم که چشم انداز ساخت و تولید قالب همیشه از لحاظ فنی و پیچیدگی در حال تغییر بوده است. مهندسان مجموعه کارگاه خدمات cnc طاولی با مفهوم این دانش به طور کامل آشنا هستند و ایده های خلاقانه ای برای شما دارند، ایده هایی که قبل از این شاید به گوشتان هم نخورده باشد.
هدف ما پس از توجه به نیاز شما در زمینه طراحی، ساخت و تولید قالب اینست که وقت شما را ارزشمند بدانیم و در سریعترین زمان ممکن و رقابتی ترین هزینه ها از هدر رفتن هزینه های شما جلوگیری کنیم و به پیشبرد اهداف شما کمک نماییم.
بعضی از مشتریان، تنها با یک فکر و ایده به نزد ما می آیند و ما از همان ایده ای که در ذهنشان دارند قالب مورد نیازشان را طراحی می کنیم و تا تولید محصول هدف آنها، پشتیبان و پاسخگو هستیم.
کارگاه طاولی با مجموعه های تولیدی مطرح در کشور همکاری نموده و یا در حال همکاری می باشد و در حال بسط این صنعت به کشورهای دیگر نیز هست. تیم مهندسان و متخصصان مجرب ما قالب هایی را برای شما طراحی می کنند تا شما به اهدافی که در ذهن دارید برسید.
اگر تمایل به مذاکره و بحث بیشتر در زمینه ساخت قالب های چوبی و یا ام دی افی برای مجموعه تولیدی خود دارید با شماره 09123792461 به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران