دستگاه های فیلتراسیون سوخت و روغن

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 11039

شرکت فرس اولین تولید کننده دستگاه های فیلتراسیون روغن و سوخت در ایران، به منظور دستیابی صنایع به راندمان اقتصادی بالاتر اقدام به تولید انواع سیستم های پیشرفته و مدرن فیلتراسیون و احیاء روغن و سوخت مانند دستگاه های فیلتراسیون روغن های هیدرولیک، گیربکس، توربین، موتور، روغن های روانکار، عایق و … نموده است. متخصصین شایسته و کارآمد فرس با بهره گیری از دانش روز درباره انواع روغن، کاربرد آن و دستگاه های مختلف، برای اولین بار در ایران در جهت تولید سیستمهای فوق با مکانیزم vacuum گام برداشته است. در این راستا شرکت فرس به عنوان یک مشاور قابل اطمینان جهت افزایش طول عمر روغن و سوخت و ماشین آلات آماده همکاری و ارائه هرگونه مشاوره به مجموعه های صنعتی می باشد. این توانایی ها، شرکت فرس را به عنوان اولین انتخاب برای بیشتر شرکت ها ساخته است.
فعالیت این شرکت در دو بخش تولید محصولات و خدمات متمرکز می باشد. محصولات تولیدی عبارتند از دستگاههای تخلیص روغن های صنعتی، همچنین تولید انواع دستگاههای تصفیه روغن های صنعتی و گازوییل((جدا کننده آب از روغن و گازوییل))میباشد .
این شرکت افتخار همکاری با شرکتهای تولیدی بزرگی همچون فولاد آلیاژی یزد و صنعت مس کرمان و…را داشته و آماده ارائه هر گونه خدمتی به مشتریان خود می باشد.
(افتخار ما تخصص ماست).
(این شرکت افتخار دارد اولین تولید کننده دستگاههای تصفیه روغن باشد)
(فروش و ساخت دستگاهها بسته به نوع روغن و مقدار کارکرد روغن در طی شبانه روز متفاوت است_ اما دستگاههای تصفیه روغن های هیدرولیک و ترانس و گازوییل به صورت آماده با فیلتراسیون استاندارد بین الملل (2 الی 3 میکرون) (NASS STANDARD)موجود می باشد.
*** ****90% خرابیها و از کارافتادگی ماشین آلات ناشی از آلودگی روغن است********.
ویژگی ها:
1.می توان با فیلتراسیون به موقع روغن ها از بسیاری از هزینه های کاذب و کلان در کارخانجات جلوگیری کرد
مانند:خسارات وارد آمده به دستگاهها در اثر استفاده بیش از حد روغن و خوردگی ها و خسارات وارد آمده به دستگاهها در اثر استفاده بیش از حد از روغن ها به دلایل مختلف مثلا قیمت بالای آنها
2.و همچین امکان استفاده مجدد تا 5 الی 6 بار از روغن های صنعتی با فیلتراسیون به موقع به وجود می آید((بسته به عمر مفید آن روغن که بر اساس ساعت مشخص می گردد دفعات استفاده مجدد برای هر نوع روغن متفاوت است و عوامل مفید دیگری که استفاده از این دستگاهها را برای هر کارخانه و گروه تولیدی ضروری کرده است)).
*جهت کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید:http://www.force.co.ir
برخی از فعالیت های این شرکت
فیلتراسیون روغن ، تصفیه روغن ، تصفیه و حذف ذرات از روغن ، حذف آب از روغن، تصفیه گازوییل، تصفیه روغن هیدرولیک، تصفیه روغن ترانس ،تصفیه روغن های صنعتی، تصفیه روغن توربین، تصفیه روغن ترانسفورماتور، تصفیه روغن دنده، تصفیه روغن انتقال، فیلتراسیون گازوییل ، جدا سازی ذرات از روغن، فیلتراسیون سوخت ،فیلتراسیون روغن، فیلتراسیون روغن ترانسفورماتور، سیستم های تخلیص روغن، تخلیص روغن ،پالایش روغن، پالایش روغن صنعتی، پالایش روغن ترانسفرماتور، پالایش روغن هیدرولیک، حذف آلودگی از روغن،حذف امولوسیون، دستگاه تصفیه سوخت ، دستگاه تصفیه گازوییل ،دستگاه فیلتراسیون روغن صنعتی ،سیستم تخلیص روغن ،سیستم فیلتراسیو

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران