دستگاه تولید زغال فشرده از خاک اره

2 ماه قبل در اردبیل
کد آگهی : 20323

تولید ماشین آلات زغال فشرده از خاک اره:بریکت های زیست توده تولید شده حرارتی را می توان عمدتاً به عنوان سوخت استفاده کرد. و این سوخت های زیست توده جامد اغلب در دیگهای بخار، رستوران ها، شومینه ها و سایر تجهیزات گرمایشی استفاده می شوند. تولید در مقیاس بزرگ بریکت خاک اره باید به یک کارخانه کامل فرآوری بریکت، با خروجی بین 500 کیلوگرم در ساعت و 2 تن در ساعت باشد.

دستگاه زغال ساز که به خط تولید زغال نیز معروف است از چندین دستگاه تشکیل شده است. ابتدا مواد اولیه را با استفاده از دستگاه خردکن چوب به خاک اره با قطر کمتر از 5 میلی متر تبدیل می کنند. سپس خاک اره با استفاده از نوع چرخشی خشک کن خاک اره برای کاهش رطوبت خشک می شود. در مرحله بعد، مواد با استفاده از دستگاه بریکت شکل داده می شود. در نهایت برای کربونیزاسیون در کوره کربنیزاسیون قرار می گیرد.

این سری از ماشین‌های کربن‌سازی زیست‌توده می‌توانند شاخه‌های چوب، خاک اره، پوسته برنج، پوسته نارگیل، کاه، بامبو، پوسته هسته و سایر مواد زائد زیست‌توده را به زغال چوب پردازش کنند. و فرآورده های زغالی می تواند زغال قلیان یا قلیان، زغال باربیکیو، زغال لانه زنبوری و انواع بریکت زغالی باشد.

کارخانه مددی ماشین آلات زغال فشرده زیست توده را می سازد و می فروشد. آنها می توانند کارخانه های زغال چوب را سفارشی کنند و راه حل های فرآوری را با قیمت های خوب به مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه دهند.

در این روش تولید زغال زغال خاک اره چوب متریال اصلی جهت تولید زغال فشرده می باشد.
در این سیستم تولید از ماشین آلات زیل جهت تولید زغال فشرده از خاک اره استفاده میشود .خط تولید بریکت های خاک اره چوب صنعتی عمدتاً خاک اره یا پوسته برنج را در دماهای بالا و فشار بالا به سوخت زیست توده حرارتی اکسترود می کند. این کارخانه پردازش بریکت خاک اره چوب، خشک کن خاک اره و دستگاه بریکت خاک اره است.

ماشین آلات تولید زغال فشرده از خاک اره به شرح زیل می باشد:

1-دستگاه آسیاب

2-دستگاه سرند

3-دستگاه خشکن دوار یا خشکن سینوسی

4-دستگاه مکنده توربینی

5-دستگاه سیکلن گریز از مرکز

6-دستگاه اکسترودر بریکت ساز

7-دستگاه کوره صنعتی

چگونه زغال فشرده تولید کنیم؟
تجهیزات پردازش زغال چوب صنعتی برای نوسازی تولید زغال چوب ضروری است. خطوط مختلف تولید زغال چوب و راه‌حل‌های فرآوری، کارایی را برای بسیاری از پردازنده‌ها افزایش داده و مزایای قابل‌توجهی ایجاد کرده است.

خط تولید زغال چوب یک اصطلاح کلی برای مجموعه ای از تجهیزات پردازش زغال فشرده است. ما می توانیم انواع مختلفی از زغال چوب را با تنظیم عملکرد و راه اندازی ماشین آلات زغال سازی تولید کنیم. این نوع شامل ذغال طبیعی ، ذغال توده ای ، ذغال گردان ، ذغال فشرده قلیان مکعب ، ذغال بار کباب ، ذغال سنگ لانه زنبوری و ذغال شش ضلعی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران