تیوپ آکومولاتور – کیمیا صنعت

1 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 10762
    استاناصفهان
    نشانی آگهیخیابان امام خمینی، جنب خیابان طالقانی، روبروی اداره برق عاشق آباد
    آدرس سایتhttps://kimialastic.com/Products/bladder

بلادر لاستیکی یا کیسه آکومولاتور در انواع متریال های الاستومری مختلف قابل تولید بوده و در بیشتر تجهیزات آکومولاتوری که با گاز نیتروژن (N2) و یا سیالات روغنی در تماس هستند از جنس نیتریل بوتادین رابر (NBR) و وایتون (Viton) با کامپاندسازی مخصوص تولید می شوند
بلادر لاستیکی یا کیسه آکومولاتور در انواع متریال های الاستومری مختلف قابل تولید بوده و در بیشتر تجهیزات آکومولاتوری که با گاز نیتروژن (N2) و یا سیالات روغنی در تماس هستند از جنس نیتریل بوتادین رابر (NBR) و وایتون (Viton) با کامپاندسازی مخصوص تولید می شوند.
آکومولاتورهای تیوپی به سبب روانی، قابلیت اتصال سریع و آسان ، قابلیت تطابق با شرایط دمایی مختلف و سادگی کار در صنایع مختلف از جمله ماشین آلات کشاورزی، حفاری و معدنی، ماشین آلات راهسازی و دسته گسترده ای از صنایع مختلف کاربرد دارند.
شرکت کیمیا صنعت توانمدی تولید انواع بلادر لاستیکی یا کیسه هوا در ابعاد و لیتراژهای مختلف با توجه به شرایط کارکرد مختلف می باشد. این شرکت قادر به تولید انواع بالن های لاستیکی بلادر (کیسه های بالون آکومولاتور مقاوم در برابر گاز هیدروژن و روغن) با متریال ضد روغن و وایتون می باشد؛ لازم به ذکر است قسمت والف (والو) بلادر نیز از جنس آهن یا استیل ضد زنگ می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران