فروش محصولات گرافیتی و آببندهای مکانیکی و ملزومات و قطعات

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 5251
    استانتهران
    نشانی آگهیسعدی جنوبی جدید بازار امیر کبیر بلوک دوم غربی پلاک 72

گرافیت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد

گرافیت ماده‌ای نرم و سیاه رنگ است و از کربن تشکیل شده که ماده‌ای آلی و غیر سمی می‌باشد. گرافیت‌ها با توجه به خلوص، درجه کربن و اندازه ذرات به سه نوع آمورف Amorp، فلیک Flake و وین Vein تقسیم می‌شوند که در صنایع مختلف کاربرد‌های فراوانی دارند. آمورف از دگرگونی در لایه‌های زغال سنگ آنترامیست به‌دست می‌آید که در تولید کالا‌های سطح پاین تظیر مداد و مواد لاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرافیت فیلک کیفیت و خلوص بالاتری نسبنت به گرافیت آمورف دارد که در تولید لنت ترمز، باطری و سلول‌های سوختی به‌کار می‌رود. از طرفی گرافیت وین کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین نوع گرافیت طبیعی است که بدون پالایش بین 95 تا 99 درصد خلوص کربن دارد و به‌دلیل درجه حرارت و خاصیت رسانایی الکتریکی بالا در تولید خازن و زغال‌‌ صنعتی استفاده می‌شود. همچنین زغال‌های صنعتی نیز تنوع فراوانی دارند که در بخش‌های مختلف صنعت اعم از برق، الکترونیک، ماشین‌سازی و خدمات صنعتی کاربرد دارند.

معرفی اجمالی شرکت گرافیت پارسه

شرکت گرافیت پارسه از سال 1361 با بهره‌مندی از پرسنل مجرب و واردات مواد اولیه گرافیت صنعتی از برند‌‌های معتبر اروپایی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع زغال صنعتی الکتریکی، زغال صنعتی مکانیکی، سیل مکانیکی و تیغه‌های کربنی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت در ماشین‌آلات صنعتی، الکتروموتور، ژنراتور‌ صنایع سبک و سنگین مانند کارخانجات سیمان و مواد غذایی، پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی و نیروگاه‌های آب و برق به‌کار می‌روند و با توجه به حساسیت و اهمیت کاربرد این قطعات، مواد مصرفی شرکت گرافیت پارسه از مواد استاندارد برند‌های مطرح آلمان، انگلیس و فرانسوی تامین می‌شوند.

محصولات شرکت گرافیت پارسه

انواع زغال تراکشن، زغال ژنراتور اصلی، زغال الکتروموتور، زغال ابزاری، زغال موتور DC , AC، فنر و جازغالی از جمله محصولات گرافیت الکتریکی شرکت گرافیت پارسه به‌شمار می‌روند. در ضمن انواع تیغه پمپ وکیوم یا پره پمپ وکیوم، بوش گرافیتی یا بوش کربنی، رینگ گرافیتی، بلوک گرافیتی و زغال اسپارک‌کاری از تولیدات گرافیت مکانیکی این شرکت محسوب می‌شوند. همین‌طور انواع سیل مکانیکی یا آب‌بند مکانیکی، پودر گرافیت خشک، پودر گرافیتی چرب از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت گرافیتی پارسه می‌باشند.

ویژگی‌های شرکت گرافیت پارسه

از ویژگی‌های شرکت گرافیت پارسه می‌توان به مشاوره در طراحی و ساخت قطعات ابداعی پیچیده، مهندسی معکوس قطعات سیل مکانیکی، تعمیر نگهداری سیل‌های مکانیکی، طراحی و ساخت انواع سیل مکانیکی و گرافیت صنعتی خاص طبق درخواست مشتری، ارائه لیست قیمت و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور اشاره کرد.
مدیریت فروش موسوی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران