ساخت ربات پالتایزر برای تمامی خطوط کارخانه ها

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 9095
    استانتهران
    نشانی آگهیتهران -میدان صادقیه

بات پالتایزر یا ربات چیدمان قطعات در پالت های محصول رباتی است که محصولات تولید شده در انتهای خط تولید را برداشته و در محل های مشخصی مانند پالت های چوبی یا کارتن های بسته بندی و با الگوریتم مشخصی قرار می دهد.
این ربات ها به کمک کنترلر مرکزی که با خط تولید در ارتباط می باشد عملیات برداشتن محصول و همچنین چیدن محصولات نهایی را با بالاترین سرعت انجام می دهند. این محصول می تواند انواع کیسه از قبیل کیسه های سیمان و گچ، چایی، آب معدنی، بطری نوشابه، قوطی رب، کارتن، چیپس و … می باشد.
پارس اتوماسیون تولید کننده ربات های پالتایزر می باشد که با برخورداری از سیستم های کنترلر موشن قدرتمند، سیستم با سرعت و قدرت بالا ارایه میکند.
ربات های پالتایزر پارس اتوماسیون مجهز به سیستم های جانبی دیگری می باشد که می تواند در کنار حمل و چیدمان مواد وضعیت تولید را ماینتور کرده و به مدیر تولید محصول گزارش های مفصلی از خروجی خط تولید را ارایه نماید.
انواع گیره ها و گریپر ها در ربات های پالتایزر پارس اتوماسیون پشتیبانی می شوند برای مثال انواع گیره های وکیومی، پنوماتیکی، انگشتی و سروو مکانیزم پشتیبانی میگردد. برای اطلاعات بیشتر با شمارهای زیر تماس بگیرید .
شرکت پارس اتوماسیون 44389915-09024198181-

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران